1. Куди необхідно звернутися для отримання послуги?
У будь-яке територіальне відділення Центру надання адміністративних послуг міста Харкова, незалежно від місця проживання.
2. Хто приймає рішення щодо реєстрації / зняття з реєстрації місця проживання?
Рішення приймається співробітниками Управління реєстрації місця проживання Департаменту реєстрації Харківської міської ради.
3. Скільки часу необхідно для отримання послуги?
Послуга надається співробітниками Управління реєстрації місця проживання Департаменту реєстрації Харківської міської ради в день звернення особи до будь-якого територіального підрозділу Центру надання адміністративних послуг міста Харкова.
За бажанням заявника послуга може бути надана протягом 20-ти хвилин.
4. Які послуги в сфері реєстрації / зняття з реєстрації місця проживання може отримати заявник?
5. Для чого необхідно проводити актуалізацію?
Актуалізація даних - це необхідність внесення актуальної інформації / змін до інформації про особу до Реєстру територіальної громади міста Харкова (в разі зміни прізвища та інших персональних даних про особу, внесення дати реєстрації особам, які реєстрували своє місце проживання до 04.04.2016).
6. Що необхідно для актуалізації?
7. Які документи необхідні для проставлення штампа в паспорт заявника в зв'язку зі зміною назви вулиці, нумерації будинків і т.д.?
Документ, до якого вносяться відомості про реєстрацію місця проживання (паспорт громадянина України та інше).
8. Які документи необхідні для зняття з реєстрації місця проживання померлого?
Дана послуга надається безкоштовно.
9. Які додаткові документи для реєстрації / зняття з реєстрації місця проживання повинен надати заявник, який підлягає взяттю або знаходиться на військовому обліку?
Військово-обліковими документами є:
10. Які позначки повинні бути проставлені в військово-обліковому документі заявника, який звернувся для реєстрації / зняття з реєстрації місця проживання?
Для реєстрації місця проживання заявника в його військово-обліковому документі повинна бути відмітка про взяття на військовий облік у військовому комісаріаті того району міста Харкова, де особа має намір зареєструвати своє місце проживання.
Зняття з реєстрації місця проживання заявника здійснюється тільки за умови наявності відмітки військового комісаріату про зняття з військового обліку.
Необхідна консультація спеціаліста з питань реєстрації / зняття з реєстрації місця проживання або отримання архівної інформації з картотеки з питань реєстрації особи (форма А)?
Зверніться по телефону гарячої лінії: 0-800-304-304
1. Що таке електронна послуга?
Це форма взаємодії між органами місцевого самоврядування і фізичними особами, при якій подача необхідних документів для отримання послуги здійснюється в електронному вигляді через Інтернет. Результат деяких послуг може бути наданий у формі електронного документа.
2. Де можна отримати електронну послугу?
Електронну послугу можна отримати на Порталі електронних сервісів міста Харкова (www.e-kharkiv.org).
3. Що таке Портал електронних сервісів міста Харків?
Сукупність програмних та апаратних засобів з унікальною адресою в мережі Інтернет (www.e-kharkiv.org) разом з інформаційними ресурсами, які знаходяться в розпорядженні Харківської міської ради (її виконавчих органів) і забезпечують доступ юридичних та фізичних осіб до цих інформаційних ресурсів та інформаційних послуг структурними підрозділами Харківської міської ради та комунальними підприємствами міста Харкова через Інтернет.
4. Хто є адміністратором Порталу електронних сервісів міста Харків?
Адміністратор веб-сайту є комунальне підприємство «Харківський Дата Центр», що здійснює адміністрування програмних і апаратних засобів, за допомогою яких здійснюється інтеграція інформації з зовнішніми автоматизованими системами, зокрема шляхом забезпечення доступу до такої інформації зовнішніх аутентифікований і дистанційно ідентифікованих користувачів.
5. Що таке «Пошук довідки» на Порталі електронних сервісів міста Харкова?
Це розділ в якому можна знайти отриману раніше довідку, за її унікальним номером, який відображається, незалежно від способу отримання документа, на самій довідці. Цей номер необхідно ввести в активне поле і натиснути кнопку «Пошук». Після проведення даних дій довідка, унікальний номер якої був введений, відобразиться на екрані пристрою.
6. Що таке «Мої замовлення» на Порталі електронних сервісів міста Харкова?
Це розділ в якому зберігається результат раніше отриманих послуг за допомогою Порталу електронних сервісів міста Харкова.
7. Куди звертатися в разі виникнення питань під час роботи з Порталом електронних сервісів міста Харкова?
У розділі «Контакти» на Порталі електронних сервісів міста Харкова знаходяться контактні дані за допомогою яких можна звернутися до фахівців. Там вказано телефон гарячої лінії (0-800-304-304), контактна електронна пошта та номери телефонів з якими можна зв'язатися за допомогою месенджерів.
Додатково на сайті Департаменту реєстрації Харківської міської ради (dr.city.kharkov.ua) доступний чат-бот, за допомогою якого можна надіслати електронною поштою питання в режимі онлайн. Щоб скористатися чат-ботом, користувачеві необхідно натиснути на активну кнопку «Допомога онлайн» в правій частині зазначеного веб-сайту.
8. Чи можна вибрати іншу мову на Порталі електронних сервісів міста Харкова?
Так. У правому верхньому куті розміщені три активних ярлика «УКР» - український, «РУС» - російський і «ENG» - англійська. Натискаючи на будь-який з них можна вибрати зручний для користування мовою.
1. Як отримати інформацію про себе з Реєстру територіальної громади міста Харкова через Портал електронних сервісів міста Харкова?
Для отримання інформації про себе з Реєстру територіальної громади міста Харкова через Портал електронних сервісів міста Харкова необхідно авторизуватися за допомогою засобів електронної ідентифікації (з допомогою кваліфікованої електронного підпису, BankId і інших), зайти у вкладку «Послуги», вибрати необхідну і натиснути на кнопку « Замовити ». Після виконання описаних дій, відкриється вікно, в якому необхідно заповнити обов'язкові поля, після заповнення яких необхідно натиснути кнопку «Замовити». Результатом вищеописаних дій буде з'явилася довідка, яку можна роздрукувати і яка буде доступна в розділі «Мої замовлення».
2. Хто може отримати послугу через Портал Електронних сервісів міста Харкова?
За допомогою Порталу електронних сервісів міста Харкова отримати довідку можуть користувачі, місце проживання / перебування яких зареєстровано в місті Харкові і які пройшли авторизацію через доступні засоби електронної ідентифікації.
3. Що таке ідентифікація особистості?
Процедура використання ідентифікаційних даних особи з документів, створених на матеріальних носіях і / або електронних даних, в результаті виконання якої забезпечується однозначне встановлення фізичної, юридичної особи або представника юридичної особи.
4. Що таке засоби електронної ідентифікації?
Носій інформації, що містить ідентифікаційні дані особи і використовується для аутентифікації особи при наданні та / або отримання електронних послуг.
5. Що таке електронний підпис?
Це аналог підпису фізичної особи в електронній формі та рівносильна їй. Вона служить для ідентифікації фізичної особи, є унікальним і захищеним від копіювання.
6. Що таке електронний цифровий підпис / кваліфікована електронний підпис?
Удосконалена електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованої електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
7. Як і де отримати кваліфіковану електронний підпис?
Щоб отримати кваліфіковану цифровий підпис необхідно звернутися до акредитованого центру сертифікації ключів (АЦСК). Деякі банки, є АЦСК і надають персональну кваліфіковану електронний підпис. Перелік АЦСК надають таку послугу опублікований на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України (https://czo.gov.ua/ca-registry).
8. Що таке BankID?
BankID - це спосіб верифікації громадян через українські банки для надання адміністративних та інших послуг через Інтернет.
9. Що таке MobileID?
Mobile ID - це послуга операторів мобільного зв'язку, яка дозволяє здійснювати електронну ідентифікацію особистості для отримання різних електронних послуг. Кваліфікована електронний підпис абонента записується на SIM-карту нового покоління. Дану послугу надають мобільні оператори, шляхом заміни існуючої сім-карти на сім-карту нового покоління з вбудованою кваліфікованої електронним підписом.
10. Які послуги можна отримати за допомогою Порталу електронних сервісів міста Харкова?
За допомогою Порталу електронних сервісів міста Харкова можна отримати такі послуги:
11. Що таке Довідка про реєстрацію місця проживання?
Довідка про реєстрацію місця проживання це документ, який видається органом реєстрації особі за її вимогою та підтверджує реєстрацію місця проживання або місця перебування особи.
12. Що таке Довідка про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідка про склад сім'ї)?
Довідка про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідка про склад сім'ї) це документ, який видається органом реєстрації, або іншими уповноваженими на це органами, на вимогу заявника, про осіб місце проживання яких зареєстровано з ним за однією адресою.
13. У якій формі можна отримати довідку з допомогою Порталу електронних сервісів міста Харкова?
За допомогою Порталу електронних сервісів міста Харкова можна отримати довідку в електронному вигляді. Таку інформацію, в разі необхідності, можна роздрукувати.
14. Чи можна отримати довідку про реєстрацію місця проживання особи або довідку про зареєстрованих у житловому приміщенні осіб (довідку про склад сім'ї) в паперовому вигляді?
При необхідності заявник має можливість отримати дану довідку в паперовому вигляді звернувшись в будь-який з 11 Центрів надання адміністративних послуг міста Харкова або в будь-який з 66 ділянок комунального підприємства «Жилкомсервіс».
15. Що таке технічний паспорт в КП «Харківське міське бюро технічної інвентаризації»?
Технічний паспорт (Техпаспорт) - це інформаційно-довідковий документ, що відображає фактичний стан об'єкта нерухомості, де зафіксована інформація про розміри, площі та поверховості будівлі, дату зведення, дату капітального ремонту, товщина стін і матеріал, з якого стіни виготовлені, характеристики фундаменту, покрівлі і т.п. Техпаспорт може бути виготовлений на всю будівлю, а також на його частини (технічний паспорт конкретного приміщення). Цей документ, замовлений за допомогою Порталу електронних сервісів міста Харкова, видається комунальним підприємством «Харківське міське бюро технічної інвентаризації».
16. Хто може замовити технічний паспорт в КП «БТІ»?
Технічний паспорт в КП «БТІ», за допомогою Порталу електронних сервісів міста Харкова, можуть замовити власники нерухомого майна незалежно від реєстрації місця проживання / перебування.
17. Як замовити технічний паспорт в КП «БТІ» через Портал електронних сервісів міста Харкова?
Щоб замовити технічний паспорт в КП «БТІ» через Портал електронних сервісів міста Харкова, необхідно авторизуватись, вибрати послугу, заповнити форму і прикріпити необхідні документи, далі необхідно здійснити оплату за послугу і в призначений час прийти і забрати готовий документ у фронт-офіс КП «БТІ».
18. Як перевірити справжність довідки отриманої за допомогою Порталу електронних сервісів міста Харкова?
Щоб перевірити справжність довідки отриманої за допомогою Порталу електронних сервісів міста Харкова необхідно сканувати QR-код який знаходиться в нижньому кутку самої довідки або ввести номер довідки в поле яке знаходиться на Порталі електронних сервісів міста Харкова в розділі «Пошук довідки».
19. Що таке QR-код?
QR-код це двомірний штрих-код, що складається з точок, які розпізнаються датчиком, переводяться в двійкові числа і перетворюються за певним алгоритмом.
20. Як зчитати QR-код?
Зчитати QR-код може кожен, у кого є мобільний телефон з фотокамерою і встановленою програмою для розпізнавання зашифрованої інформації, яку можна скачати в інтернеті. Також QR-код можна вважати за допомогою спеціального сканера підключеного до комп'ютера на якому встановлена відповідна програма.
21. Чи можна пред'являти довідку отриману на Порталі електронних сервісів міста Харкова на вимогу?
Можна. Довідка отримана за допомогою Порталу електронних сервісів міста Харкова за своєю значимістю рівносильна аналогічної виданої в Центрі надання адміністративних послуг.
1. Хто такий авторизований користувач?
Це авторизований абонент, який за допомогою засобів електронної ідентифікації користувачів здійснює доступ до веб-сайту з метою отримання відповідної довідки з Реєстру.
2. Як підключитися до Порталу електронних сервісів міста Харкова приватному нотаріусу?
Для того щоб приватному нотаріусу підключитися до Порталу електронних сервісів міста Харкова необхідно:
3. Хто укладає договір про надання послуг з підключення до веб-сайту «Портал електронних сервісів міста Харкова» приватного нотаріуса?
Договір про надання послуг з підключення до веб-сайту «Портал електронних сервісів міста Харкова» укладається між приватним нотаріусом і КП «Харківський Дата Центр».
4. Де взяти зразок договору про надання послуг з підключення до веб-сайту «Портал електронних сервісів міста Харкова»?
Щоб отримати зразок договору про надання послуг з підключення до веб-сайту «Портал електронних сервісів міста Харкова» необхідно звернутися в КП «Харківський Дата Центр» або на гарячу лінію за телефоном 0-800-304-304, після чого фахівці КП «ХДЦ» відправляють договір приватному нотаріусу на електронну пошту.
5. Що робити після отримання договору від КП «ХДЦ» на електронну пошту?
Після отримання договору від КП «ХДЦ» на електронну пошту, його необхідно вивчити, роздрукувати в двох примірниках, підписати обидва екземпляри і відвезти в КП «ХДЦ».
6. Де знаходиться КП «Харківський Дата Центр»?
КП «Харківський Дата Центр» знаходиться за адресою: м.Харків, вул. Конторська д. 35.
7. Хто налаштовує програмне забезпечення у приватних нотаріусів для підключення до Порталу електронних сервісів міста Харкова?
Програмне забезпечення приватного нотаріуса налаштовують фахівці КП «ХДЦ». Це можна зробити як віддалено, так і з виїздом фахівця в нотаріальну контору.
8. Хто проводить навчання приватних нотаріусів для роботи з Порталом електронних сервісів міста Харкова?
Навчання приватних нотаріусів, в частині роботи з Порталом електронних сервісів міста Харкова, проводять фахівці КП «Харківський Дата Центр».
9. Які послуги може отримати приватний нотаріус за допомогою Порталу електронних сервісів міста Харкова?
За допомогою Порталу електронних сервісів міста Харкова приватні нотаріуси можуть отримати такі послуги:
10. За допомогою Порталу електронних сервісів міста Харкова приватні нотаріуси отримують послуги на платній основі?
Так. Вартість транзакції однієї з доступних для приватного нотаріуса послуги становить 83 грн. 53 коп.
1. Хто такий авторизований користувач?
Це авторизований абонент, який за допомогою засобів електронної ідентифікації користувачів здійснює доступ до веб-сайту з метою отримання відповідної довідки з Реєстру.
2. Як підключитися до Порталу електронних сервісів міста Харкова державного нотаріуса?
Для того щоб підключити до Порталу електронних сервісів міста Харкова державного нотаріуса необхідно:
3. Хто укладає договір про надання послуг з підключення до веб-сайту «Портал електронних сервісів міста Харкова» державного нотаріуса?
Договір про надання послуг з підключення до веб-сайту «Портал електронних сервісів міста Харкова» державного нотаріуса укладається між завідувачем державної нотаріальної контори та КП «Харківський Дата Центр». Даний договір укладається на всіх державних нотаріусів конкретної державної нотаріальної контори.
4. Де взяти зразок договору про надання послуг з підключення до веб-сайту «Портал електронних сервісів міста Харкова»?
Щоб взяти зразок договору про надання послуг з підключення до веб-сайту «Портал електронних сервісів міста Харкова» необхідно начальнику Територіального управління Державної судової адміністрації звернутися в КП «Харківський Дата Центр» або на гарячу лінію за телефоном 0-800-304-304, після чого фахівці КП «ХДЦ» відправляють йому договір на електронну пошту.
5. Що робити після отримання договору від КП «ХДЦ» на електронну пошту?
Після отримання договору від КП «ХДЦ» на електронну пошту, його необхідно вивчити, роздрукувати в двох примірниках, внести перелік підключаються суддів, начальнику Територіального управління Державної судової адміністрації підписати обидва екземпляри і відвезти в КП «ХДЦ».
6. Де знаходиться КП «Харківський Дата Центр»?
КП «Харківський Дата Центр» знаходиться за адресою: м.Харків, вул. Конторська д. 35.
7. Хто налаштовує програмне забезпечення у державних нотаріусів для підключення до Порталу електронних сервісів міста Харкова?
Програмне забезпечення державних нотаріусів налаштовують фахівці КП «ХДЦ». Це можна зробити як віддалено, так і з виїздом фахівця в державну нотаріальну контору.
8. Хто проводить навчання державних нотаріусів для роботи з Порталом електронних сервісів міста Харкова?
Навчання державних нотаріусів, в частині роботи з Порталом електронних сервісів міста Харкова, проводять фахівці КП «Харківський Дата Центр».
9. Які послуги може отримати державний нотаріус за допомогою Порталу електронних сервісів міста Харкова?
За допомогою Порталу електронних сервісів міста Харкова державні нотаріуси можуть отримати такі послуги:
10. За допомогою Порталу електронних сервісів міста Харкова державні нотаріуси отримують послуги на платній основі?
Ні. Державні нотаріуси вчиняють транзакції безкоштовно.
1. Хто такий авторизований користувач?
Це авторизований абонент, який за допомогою засобів електронної ідентифікації користувачів здійснює доступ до веб-сайту з метою отримання відповідної довідки з Реєстру.
2. Як підключитися до Порталу електронних сервісів міста Харкова судді?
Для того щоб підключити до Порталу електронних сервісів міста Харкова суддю необхідно:
3. Хто укладає договір про надання послуг з підключення до веб-сайту «Портал електронних сервісів міста Харкова» судді?
Договір про надання послуг з підключення до веб-сайту «Портал електронних сервісів міста Харкова» судді полягає між Територіальним управлінням Державної судової адміністрації та КП «Харківський Дата Центр». Даний договір укладається на суддів, перелік яких внесено до цього договору.
4. Де взяти зразок договору про надання послуг з підключення до веб-сайту «Портал електронних сервісів міста Харкова»?
Щоб взяти зразок договору про надання послуг з підключення до веб-сайту «Портал електронних сервісів міста Харкова» необхідно начальнику Територіального управління Державної судової адміністрації звернутися в КП «Харківський Дата Центр» або на гарячу лінію за телефоном 0-800-304-304, після чого фахівці КП «ХДЦ» відправляють йому договір на електронну пошту.
5. Що робити після отримання договору від КП «ХДЦ» на електронну пошту?
Після отримання договору від КП «ХДЦ» на електронну пошту, його необхідно вивчити, роздрукувати в двох примірниках, внести перелік підключаються суддів, начальнику Територіального управління Державної судової адміністрації підписати обидва екземпляри і відвезти в КП «ХДЦ».
6. Де знаходиться КП «Харківський Дата Центр»?
КП «Харківський Дата Центр» знаходиться за адресою: м.Харків, вул. Конторська д. 35.
7. Хто налаштовує програмне забезпечення у суддів для підключення до Порталу електронних сервісів міста Харкова?
Програмне забезпечення суддів налаштовують фахівці КП «ХДЦ». Це можна зробити як віддалено, так і з виїздом фахівця на робоче місце судді.
8. Хто проводить навчання суддів для роботи з Порталом електронних сервісів міста Харкова?
Навчання суддів, в частині роботи з Порталом електронних сервісів міста Харкова, проводять фахівці КП «Харківський Дата Центр».
9. Які послуги може отримати суддя за допомогою Порталу електронних сервісів міста Харкова?
За допомогою Порталу електронних сервісів міста Харкова державні нотаріуси можуть отримати такі послуги:
10. За допомогою Порталу електронних сервісів міста Харкова судді отримують послуги на платній основі?
Ні. Судді здійснюють транзакції безкоштовно.
1. Хто такий авторизований користувач?
Це авторизований абонент, який за допомогою засобів електронної ідентифікації користувачів здійснює доступ до веб-сайту з метою отримання відповідної довідки з Реєстру.
2. Як підключитися до Порталу електронних сервісів міста Харкова комунальним підприємствам та державним установам?
Для того щоб підключитися до Порталу електронних сервісів міста Харкова комунальному підприємству або державній установі необхідно:
3. Хто укладає договір про надання послуг з підключення до веб-сайту «Портал електронних сервісів міста Харкова» співробітників комунального підприємства або державної установи?
Договір про надання послуг з підключення до веб-сайту «Портал електронних сервісів міста Харкова» співробітників комунального підприємства або державної установи укладається між таким комунальним підприємством або державною установою і КП «Харківський Дата Центр», після узгодження такого підключення з Департаментом реєстрації Харківської міської ради. Даний договір укладається на співробітників, перелік яких внесено до цього договору.
4. Де взяти зразок договору про надання послуг з підключення до веб-сайту «Портал електронних сервісів міста Харкова»?
Щоб взяти зразок договору про надання послуг з підключення до веб-сайту «Портал електронних сервісів міста Харкова» необхідно звернутися в КП «Харківський Дата Центр» або на гарячу лінію за телефоном 0-800-304-304 0-800-304-304, після чого фахівці КП «ХДЦ» відправляють договір на електронну пошту звернувся.
5. Що робити після отримання договору від КП «ХДЦ» на електронну пошту?
Після отримання договору від КП «ХДЦ» на електронну пошту, його необхідно вивчити, роздрукувати в двох примірниках, внести перелік підключаються співробітників, директору комунального підприємства або державної установи підписати обидва екземпляри і відвезти в КП «ХДЦ».
6. Де знаходиться КП «Харківський Дата Центр»?
КП «Харківський Дата Центр» знаходиться за адресою: м.Харків, вул. Конторська д. 35.
7. Хто налаштовує програмне забезпечення співробітників комунального підприємства або державної установи для підключення до Порталу електронних сервісів міста Харкова?
Програмне забезпечення співробітників комунального підприємства або державної установи налаштовують фахівці КП «ХДЦ». Це можна зробити як віддалено, так і з виїздом фахівця на робоче місце судді.
8. Хто проводить навчання співробітників комунального підприємства або державної установи для роботи з Порталом електронних сервісів міста Харкова?
Навчання співробітників комунального підприємства або державної установи, в частині роботи з Порталом електронних сервісів міста Харкова, проводять фахівці КП «Харківський Дата Центр».
9. Які послуги може отримати співробітник комунального підприємства або державної установи за допомогою Порталу електронних сервісів міста Харкова?
За допомогою Порталу електронних сервісів міста Харкова співробітники комунального підприємства або державної установи можуть отримати такі послуги:
10. За допомогою Порталу електронних сервісів міста Харкова співробітники комунального підприємства або державної установи отримують послуги на платній основі?
Ні. Співробітники комунального підприємства або державної установи здійснюють транзакції безкоштовно.
1. Куди слід звертатися для того, щоб зареєструвати право власності на нерухоме майно?
Комунальне підприємство «Харківське міське бюро технічної інвентаризації» Харківської міської ради.
м.Харків, майд. Павлівський, 1/3.
(063) 55-67-800
(095) 55-67-800
(098) 55-67-800
2. Який режим роботи КП «БТІ»?
Прийом суб'єктів звернення у Комунальному підприємстві «Харківське міське бюро технічної інвентаризації» Харківської міської ради:
понеділок, вівторок, четвер: 9:00 - 18:00, без перерви;
середа: 9:00 - 20:00, без перерви;
п'ятниця: 9:00 - 16:45 без перерви;
субота: 8:00 - 15:00 без перерви (крім прийому документів з проведення реєстраційних дій щодо юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців);
3. Як отримати інформацію з державного реєстру про нерухоме майно?
Для отримання інформації з державного реєстру речових прав на нерухоме майно, необхідні наступні документи:
Які документи необхідні для державної реєстрації права власності на новозбудований об’єкт нерухомого майна (квартира або машиномісце або нежитлове приміщення в новобудові)?
(п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 25 грудня 2015 року № 1127)
Для державної реєстрації права власності на новозбудований об’єкт нерухомого майна подаються:
Документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси, не вимагається у разі, коли державна реєстрація права власності проводиться на індивідуальний (садибний) житловий будинок, садовий, дачний будинок, збудований на земельній ділянці, право власності на яку зареєстровано в Державному реєстрі прав.
У такому разі заявник в поданій заяві обов’язково зазначає відомості про кадастровий номер відповідної земельної ділянки.
Які документи необхідні для державної реєстрації права власності на житлові будинки, садові, дачні будинки, що побудовані до 5 серпня 1992 року?
(п. 42 Постанови Кабінету Міністрів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 25 грудня 2015 року № 1127)
Для державної реєстрації права власності на індивідуальні (садибні) житлові будинки, садові, дачні будинки, господарські (присадибні) будівлі і споруди, прибудови до них, що закінчені будівництвом до 5 серпня 1992 р., подаються:
Документ, про присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси, не вимагається у разі, коли державна реєстрація права власності проводиться на індивідуальний (садибний) житловий будинок, садовий, дачний будинок, збудований на земельній ділянці, право власності на яку зареєстровано в Державному реєстрі прав. У такому разі заявник в поданій заяві обов’язково зазначає відомості про кадастровий номер відповідної земельної ділянки.
Які документи необхідні для державної реєстрації права власності на квартиру, житлове, нежитлове приміщення тощо), розміщене в кооперативі?
(п. 80 Постанови Кабінету Міністрів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 25 грудня 2015 року № 1127)
Для державної реєстрації права власності на окреме індивідуально визначене нерухоме майно (квартира, житлове, нежитлове приміщення тощо), розміщене в об’єкті нерухомого майна, будівництво якого здійснювалося у результаті діяльності кооперативу подаються:
У разі коли державна реєстрація права власності здійснюється на окреме індивідуально визначене нерухоме майно (квартира, житлове, нежитлове приміщення тощо), розміщене в об’єкті нерухомого майна, будівництво якого завершено та який прийнято в експлуатацію після 1 січня 2013 р., також обов’язково зазначаються у відповідній заяві відомості про реєстраційний номер документа про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта, та подаються завірені відповідним кооперативом копії:
Які документи необхідні для державної реєстрації права власності на окремо розташоване індивідуально визначене нерухоме майно (дача, гараж тощо), які розташовані в дачному, гаражному чи іншому кооперативі?
(п. 81 Постанови Кабінету Міністрів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 25 грудня 2015 року № 1127)
Для державної реєстрації права власності на окремо розташоване індивідуально визначене нерухоме майно (дача, гараж тощо), будівництво яких здійснювалося у результаті діяльності дачного, гаражного чи іншого кооперативу, крім документів, передбачених пунктами 41 і 42 цього Порядку, також подається довідка відповідного кооперативу про членство особи в кооперативі та внесення таким членом кооперативу пайового внеску в повному обсязі.
Які документи необхідні для державної реєстрації права власності на нерухоме майно на підставі заяви спадкоємця за померлою особою?
(п. 66 Постанови Кабінету Міністрів України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» від 25 грудня 2015 року № 1127)
Для державної реєстрації права власності на підставі заяви спадкоємця подаються:
Хто може звернутися за реєстрацією речового права на підставі рішення суду?
Для проведення державної реєстрації прав власності на підставі рішення суду заявником може бути власник, інший правонабувач, сторона правочину, у яких виникло речове право, або уповноважені ними особи.
Які документи потрібні для того, щоб оформити реєстрацію обтяження речового права (арешту), іпотеки на нерухоме майно?
Для реєстрації обтяження речового права, іпотеки на нерухоме майно, необхідні наступні документи:
Довідка про наявність чи відсутність інформації про зареєстровані права до 31.12.2012: перелік необхідних документів та строки виконання
Фізичні особи (власник):
Фізичні особи (спадкоємці):
Видача довідки про наявність (відсутність) власності для постанови на квартирний облік Ф/О: перелік необхідних документів
Фізичні особи:
Підготовка проекту дубліката свідоцтва про право власності, виданого виконавчим органом з питань приватизації ОМС: перелік необхідних документів
Фізичні особи:
Видача копії свідоцтва про право власності, виданих районами міськрад м. Харкова: перелік необхідних документів та строки виконання
Фізичні особи:
Юридичні особи: